vrijdag 12 januari 2018

Oud?

Hallo allemaal,

Fijn dat je vandaag weer langs komt op ons blog. Voor vandaag heb ik een vrolijke mannenkaart voor je. 

De digi die ik voor deze kawrt gebruikt heb is er eentje van Doctor  Digi house of stamps en heet Ambrose Dunterton, ik viel gelijk voor hem (lol). 
Voordat ik ga kleuren zoek ik altijd al welk papier ik wil gebruiken. Ik had bruin tinten in  mijn hoofd voor een mannenkaart, maar toen ik een heel oud blokje van Avec tegenkwam met de leuke ruitjes wist ik dat ik hier mee aan de slag wilde. Vraag me niet waarom maar bij oude mannen denk ik aan ruitjes overhemden. 

Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. 
De gebruikte kleuren zijn:
Groen: 171, 168,  167
Blauw: 151, 246, 157
Huid: 132, 189, 188
Pantoffels: 274, 275, 175, 181
Haar/baard: 270, 271
Spencer: 115, 117

De gebruikte stansen (wandelstok en nette schoenen) zijn van Tattered Lace.

Ik ben benieuwd van jullie van deze knapperd vinden, ik lees het graag in de reacties.

6 opmerkingen:

  1. geweldig wat een gave kaart met een super leuke digi...
    Je papier blok past er uitstekend bij...
    ik snap dat je gelijk voor deze man bent gevallen...

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Aartje! De oude baas is geweldig leuk.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje leuke digi! En mooi ingekleurd.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend zoals je alles mooi bij elkaar gezocht hebt, je papier en je potloodkleuren, mooi gekleurd ook! grt, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie