donderdag 14 september 2017

Have a sweet birthday


Hallo creatieve blogger,

Zoals jullie misschien al weten maak ik naast kaarten ook graag van alles in de keuken en dit weer een super kaartje om bij een blik koekjes cadeau te doen toch. De basis kaart 15 x 15 is hagelwit hier op 14,5 x 14,5 rood op gemat.


Voor de rand onderaan heb ik een stans van Taylored expressions uit gestanst en deze voorzien van rode folie. Dit heb ik al vaker gedaan maar dan met de TODO en nu met de GoPress & Foil en moet eerlijk zeggen dit gaat toch wel beter.
In een hoop cardstock zit toch een soort reliëf en dat ging niet altijd even goed met de TODO maar met deze nieuwe machine de ging het super in 1 keer alles voorzien van een laagje folie helemaal super.


In het midden van de kaart heb ik stempels uit 1 set aangebracht van "Lawn Fawn - Baked with love" het geheel is gekleurd met de aquarelpotloden van Faber-Castell.

Gebruikt kleuren zijn : 

Rood ; 121 - 223 - 225
Grijs : 272 - 274
Bruin : 183 - 283 
Ei : 189 - 191
Bloem : 103 - 106

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en lees je reactie graag.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie