woensdag 14 juni 2017

Tea time.

Hallo allemaal,

Onderstaande kaart is mijn bijdrage van deze maand, aan de Challenge van het blog. Dit keer is het thema Alles Mag/Anything Goes. De sponsor is dit keer Sasayaki Glitter Digital Stamps. Ik heb daar de schattige digi van Mouse and Hedgehog voor gebruikt.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Muis: 132 - 189 - 231 - 233 - 235.
Egel: 132 - 189 - C560 - 283 - 177.
Vlinder en kopjes: 129 - 160 - 135 - C680.


Voor de kaart heb ik het mooie papier Afternoon Tea gebruikt. Past perfect bij de digi. Net als de mooie Cupcakes pons van Martha Stewart. Gebruiken we die ook weer eens, want eigenlijk gebruik ik die veel te weinig, terwijl het hele mooie ponsen zijn van Martha Stewart. Bij de theekopjes hoort natuurlijk ook een theepot. Ik heb hier een metalen hart op geplakt, omdat het bij de digi op het theekopje er ook op zat, vond ik dat wel leuk erbij staan.


Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig kaartje Astrid....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje en zo' schattige digi. Ook de ponsenrand past er perfect bij. Tja, door alle nieuwe materialen gebrukken we soms de oudere niet meer en dat is zo jammer. Leuk de theepot erbij!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een prachtig complete kaart gemaakt Astrid! Alles past écht perfect bij de digi; top!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie