zondag 4 december 2016

Als je haar maar goed zit!

Goede morgen allemaal!

Als klein meisje wilde ik altijd kapster worden.
Een gewillig 'slachtoffer' was mijn 1 jaar jongere zusje, want zij had prachtig lang krullend haar, waar je allerlei 'kapsels' mee kon maken (die een meisje van pakweg 7-8 jaar kan bedenken). Dit heeft echter niet lang geduurd; elke keer als ik met haar haar bezig geweest was, moest ons mam er aan te pas komen om de 'warboel' weer te ontrafelen.
Daarna waren mijn aspiraties snel verdwenen.... temeer omdat mij verteld werd dat je als kapster ook de haren van vreemde mensen moest wassen! Dat vond ik toch wel een heel 'vieze' gedachte en toen was het definitief over en uit..... en wilde ik stewardess worden. Maar dat is weer een heel ander verhaal hahaha.

Toen ik een aantal jaren geleden de stempel 'Friends Together' van CandiBean zag, moest ik gelijk aan vroeger denken en kon het niet laten om deze schattige stempel te kopen. 
Wisten jullie trouwens dat de stempels van CandiBean van dezelfe 'tekenhand' komen als de digi's van Di's DigiStamps (Diana Carubia)..... de sponsor van onze lopende challenge?

De eerlijkheid gebiedt mij te vermelden dat deze kaart een 'gouwe ouwe' is.....
(Soms heb je van die periodes dat je meer bezigheden en verplichtingen hebt dan tijd). 
Desondanks wil ik jullie deze kaart toch laten zien.


De beide meiskes heb ik ingekleurd met Prisma Premier Kleurpotloden.
Hiervoor heb ik de volgende kleurnummers gebruikt:
haren: 948-102-1082
gezicht: 927-939-1092
jurken: 931-939-1017-1095
sokken: 931-1095
schoenen: 948
krukje: 1082

Als basis voor de kaart heb ik wit cardstock gebruikt. Het designpapier komt uit een paperpad van Papermania - Capsule Collection. De kaart is verder afgewerkt met bloemen-lint-hartjes-hoekembellishments.

Vinden jullie de digi's van Di's DigiStamps nou ook zo leuk, doe dan gezellig mee met onze kerstchallenge! Wellicht ben jij de winnaar van een aantal digi's die je zelf uit mag kiezen.
Meedoen kan nog tot en met 7 december a.s.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk verhaal bij je lieve kaart Angela. Ik begrijp dat je daar aan moest denken bij het zien van deze afbeelding. Mooi ingekleurd en leuk gedecoreerd, echt een "meisjeskaart" vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Angela en in combinatie met het verhaal helemaal leuk. Volgens mij hebben alle meisjes een fase dat ze kapster willen worden. Maar als we later "groot" zijn wordt het meestal toch iets anders.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie