maandag 22 augustus 2016

Thank you


Hallo allemaal

Vandaag is het mijn beurt om jullie een creatie te laten zien.
Ik wilde een kleinigheidje maken voor iemand, om haar te bedanken.
Het is  een merci doosje geworden wat ik heb gepimpt



De Sketch, de Stansen en Design papier het is allemaal van Noor Design.

Het stempelafdrukje is van Magnolia
En is ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.
De volgende kleurnummers heb ik gebruikt:
Huid: C170-C550-C180 
Haar: C580-C530-C480-
Kleding: C180-C210-C360
Water: C360-C670-C390-C480

De kleding van de zeemeermin heb ik bewerkt met Wink of Stella.
Op de waterbubbels heb ik Gloss-Gel transparant gedaan.
Verder nog een stukje lint, bloemen en een koperen hoekje.

Het viel héél erg in de smaak!!
Zowel de inhoud en ook wat er omheen zat!

Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden




4 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie