zondag 7 augustus 2016

Make a Splash.

Hallo allemaal,

Het is natuurlijk zomer, vandaar deze zomerse kaart met de digi van Lacy Sunshine - Rory- Just A Lil Me. Ik vind het zo'n schattige digi. Ik heb eens hele andere kleuren erbij gebruikt. Lekker fleurig zo. Verder heb ik nog wat mallen van Joy!crafts erbij verwerkt en de Dew Drops erop geplakt, die hier natuurlijk erg goed bij passen!!!


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Huid: 132 - 189 - 191.
Staart zeemeermin, bubbels en zeewier: 
C380 - C680 - 185 - 108 - 111 - 113 - 115 - 117.
Boomstam: C560 - 283 - 177 - C680.
Haar: C560 - C580 - C590 - 283.
Grond: 232 - 234 - 235.
Zeesterren: C560.


Ik ben benieuwd wat jullie van de zomerse kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne zondag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

6 opmerkingen:

  1. Het is een hele fleurige kaart geworden Astrid, echt lekker zomers. De kleuren vind ik goed bij deze afbeelding passen. Die dewdrops geven een leuk effect, net echte waterdruppels.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi! Ik heb vol bewondering zitten kijken naar het prachtige kleurverloop. De dewdrops zijn erg leuk hierbij. Lekker vrolijk allemaal!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Astrid,

    Ik vind het een prachtige kaart geworden. Soms is het wel eens leuk om kleuren te gebruiken die je niet snel pakt, het resultaat vind ik dan altijd verbluffend. Ik vind het een hele gave kaart geworden.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleurige kaart. Heel mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie