woensdag 4 mei 2016

Lieve groetjes!

Hallo allemaal!

Wat gezellig dat jullie weer even langskomen op ons blog.
Vandaag mag ik jullie weer een kaart voorschotelen en dat doe ik met een digi van de sponsor van onze lopende challenge Di's DigiStamps.
Het thema van deze challenge is 'dierenkaart' en dat heb ik laten terugkomen in mijn kaart.
De digi 'Izzy's Feathered Friends' heb ik ingekleurd met Faber Castell kleurpotloden..... heel lang geleden op onze wekelijkse kleuravond bij Lydia. Helaas ben ik vergeten de kleurnummers te noteren.... sorry!
Normaal gesproken zoek ik eerst designpapier uit en dan ga ik de kleurpotloden erbij zoeken. Deze afbeelding heb ik eerst ingekleurd..... en vanochtend moest daar papier bijgezocht worden. Gelukkig heb ik nogal wat papierblokjes; variërend van tamelijk nieuw naar héél héél oud. En warempel na een tijdje zoeken vond ik tussen mijn blokjes van de Action bijpassend papier.
De randen van het designpapier en de afbeelding heb ik bewerkt met DistressInk 'Worn Lipstick'.
De sketch is van Cheerfull Sketches.
De roze en witte bloemetjes, alsmede het crispylint komen uit mijn voorraadddoos. De bloemetjes van designpapier zijn gemaakt met een floralpons van Nellie Snellen. De vlinder is een oude stans van Joy!. De tekst heb ik met een tekstbewerkingsprogramma gemaakt,
De afbeelding en de tekst heb ik op een stukje designpapier gemat.

Ik ben weer erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Denken jullie nog aan onze 'dierenchallenge'? 
Kaarten kunnen nog tot en met 7 mei a.s. ingezonden worden.

Rest mij jullie allemaal een hele fijne dag te wensen en graag tot een volgende keer.

xxAngela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie