zondag 3 april 2016

Love

Goedemorgen lieve mensen.

Vandaag is het mijn beurt weer om jullie een kaartje te laten zien.
Ik heb vandaag een stempel van Magnolia gebruikt en deze ingekleurd met mijn derwentpotloden.
Heb op mijn achterste kaart op de achtergrond gestempeld , daarop een witte kaart die ik geembost heb. Daarvan heb ik 2 hoeken geblend met distressinkt.

Design papier heb ik van een ouder blokje van Studio Light gebruikt.
De bloem uit geponst en het takje uitgestanst. ook deze zijn bewerkt met distressinkt.



de kleurnummers heb ik deze keer wel opgeschreven ;)
huid: C560, 550, 100
haar: C040, 530, 520
shirt: C100
broek: C320
haarband: C100
schoenen: C630
hart: C110
grond: C400, 440
schaduw: C360

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en tot de volgende kaart.

liefs Annemarie

ps: Denken jullie nog aan de lopen challenge , je hebt nog een paar dagen om een creatie te maken met ronde vormen.

3 opmerkingen:

  1. Kei leuk gemaakt.
    Niet te veel poespas. Zo komt het afdrukje heel goed tot z'n recht.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Annemarie! Super ingekleurd!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie