donderdag 24 maart 2016

Fijne Pasen!

Goede morgen bloggers!

Zo vlak voor Pasen wil ik jullie een paaskaart laten zien met een digi van onze sponsor The Paper Shelter - Little Easter Bunnies. Tevens heb ik het thema van de lopende challenge 'ronde vormen' in de kaart verwerkt.



De digi heb ik ingekleurd met Prisma Premier kleurpotloden, maar in de drukte heb ik helaas de kleurnummers niet genoteerd; mijn excuses hiervoor.
Het gebruikte designpapier komt uit een oude paperpad van Basic Grey - Euphoria. De rozet is een stans van Nellie Snellen. Daaronder zit een doily van Tattered Lace. Het hoekornament is ook van Tattered Lace. Voor de tekst heb ik een oude techniek van Nellie Snellen gebruikt, nl. de clippunch met tekstsjabloon. De geponste eitjes heb ik vervolgens aan een organzalint (Action) geregen en op de kaart bevestigd. De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts.

Denken jullie nog aan onze lopende challenge?! 
Er kan nog ingezonden worden tot en met 7 april a.s..
The Paper Shelter stelt een waardebon van $10,00 ter beschikking.... wie wil dat nou niet winnen?!?

Graag wil ik jullie allemaal hele Fijne Paasdagen wensen.

xxAngela

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke paaskaart Angela, ook voor jou fijne pasen hoor

    liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij leuk geworden Angela, jij bent klaar voor de pasen.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie