zondag 7 februari 2016

Valentijn


Hallo allemaal

Vandaag is het mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien.
En omdat het volgende week zondag valentijn is, heb ik dit kaartje gemaakt.


Het Magnolia stempelafdrukje is ingekleurd met Derwent Coloursoft.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid- C170-C550-C180
Haar meisje- C580-C050 -C530
Haar jongen- C600-C520
Kleding meisje- C230-C220
Kleding jongen- C390-C480-C670-
Schaduw- C670

Het Design papier komt uit een paper-pad van Noor.
Verder heb ik stansen gebruikt van Noor en Crealies.

Ik ben benieuwd of jullie hem leuk vinden.

Aan de lopende Challenge kunnen jullie nog meedoen tot vanavond 23.55uur

Dank je wel voor het langskomen, en een fijne zondag toegewenst!

Lieve groetjes Joukje

5 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Joukje!!! Prachtige kleuren en weer geweldig mooie details; top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joukje,
    Wat een prachtige kaart ! Mooi van kleuren leuke malletjes heb je gebruikt .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een supermooie kaart.
    De kleuren zijn ook zo mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Joukje, mooie kleuren mooie malletjes, prachtig opgebouwd en het mooie stempeltje weer zooo schitterend ingekleurd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie