dinsdag 16 februari 2016

Jongen geboren.

Hallo allemaal,

Vandaag eens een keer een drieluik van een kaart. Erg handig als je er veel op wilt verwerken. Ik heb er de digi van Cuddly Buddly - Dino Hugs bij gebruikt.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Konijn: 232.
Dino: 165 - 278 - C680.
Shirt beer: 155 - 246 - C680.
Beer en grond: C560 - 283 - 177.
Deel Dino en bijtring: 113 - 186 - C680.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

3 opmerkingen:

  1. Oooo wat een prachtige babykaart Astrid. Idd heel stoer en mooie kleuren en accenten en de digi'is zo leuk. Prachtig ingekleurd, mooi model en zoveel mooie kleurtjes. Een toppertje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer heel mooi geworden Astrid, super gedaan.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf modelletje Astrid.
    Als vanouds weer prachtig gekleurd en schitterende details!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie