vrijdag 8 januari 2016

Een meisje of een jongen?

Hallo knutselvrienden,

Vandaag is het weer aan mij om jullie te inspireren.
Deze keer krijgen jullie niet één, maar twee kaartjes te zien.
Hiervoor wou ik deze lieve tekening gebruiken, waar ik een babykaartje mee wou maken.
Dan kwam de vraag of ik er iets voor een meisje of voor een jongetje ging mee maken en omdat ik niet uit de keuze kon geraken, zijn ze het allebei geworden.
De traditionele kleurtjes roze voor het meisje en blauw voor het jongetje.


De roze versie heb ik ingekleurd met:
Faber Castell polychromos potloden: 132 Light Flesh en 189 Cinnamon
Derwent coloursoft potloden: C560 Peach, C530 Pale Brown, C510 Brown en C690 Steel Grey


De blauwe versie heb ik ingekleurd met:
Faber Castell polychromos potloden: 154 Light Cobalt Turquoise en 156 Cobalt Green
Derwent coloursoft potloden: C560 Peach, C530 Pale Brown, C510 Brown en C690 Steel Grey

Andere materialen:
CR 1202 Craftable rechthoek van Marianne Design
ADD 10023 Cats and Dogs van Amy Design
6002/0199 Clouds (Noor Design) van Joy Crafts
Een randpons, plakparels, tekststempels en scrappapier.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

7 opmerkingen:

  1. Wauwww Carla, wat heb je dat schitterend gekleurd. Mooi papier leuke sketch, echt super!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig gekleurd! mooi kaartje Carla. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Carla.... schitterend ingekleurd!! Geweldig zoals je de schaduwen hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende geboorte kaartjes zijn het geworden Carla, super gedaan.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw wat zijn ze geweldig zeg!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zijn allebei héél mooi, Carla ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, geweldig gekleurd, Carla!
    Schattige kaartjes!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie