dinsdag 6 oktober 2015

Fish are Friends....

Goede morgen allemaal,
vandaag mag ik jullie weer een kaartje voorschotelen en voor de verandering maar eens een kaart voor een meisje.


Als jullie willen weten hoe ik deze kaart gemaakt heb, hop dan ff naar het Craftlinersblog.

De digitale stempel (van Jade Dragon) heb ik ingekleurd met Faber Castell kleurpotloden.
Voor de liefhebber heb ik hier nog even de kleurnummers:
#Meermin:
*haar: 191
*huid: 132-130-131
*ogen: 157
*blouse: 271-272-273
*vinnenpak: 146-140-181
#Vis:
*lijf: 118-225-181
*ogen: 157

Jullie hebben nog ruim 1 dag de tijd om mee te doen.

Rest mij jullie allemaal een hele fijne maandag te wensen.
Graag tot een volgende keer.

xxAngela

3 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart met leuke stempeltjes en mooie vrolijke frisse kleurtjes. Leuk die vis malletjes erbij, top gedaan !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje is dit Angela. Mooie visjes erbij en een lieve digi. Mooi kleurwerk, ik word vrolijk van deze kaart..;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijft een schitterende kaart Angela, helemaal super.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie