vrijdag 24 juli 2015

Hello

Goedemorgen lieve bloglezers,

Onlangs heb ik van een hele lieve vriendin een stempel set gekregen van deze 
Gnomes. De kabouters vind ik leuk door hun eenvoud.
Heb er al verschillende kaarten mee gemaakt en blijf ze leuk vinden. 


Voor deze kaart heb ik gekozen om de basis kaart te snijden uit Lilia cardstock
15x30cm en dan dubbelvouwen.
Met een essential stans van Tattered lace heb ik uit wit cardstock
gestansd. 
Op dit vierkant heb ik een masker van Tim Holtz gelegd en distress inkt gesponsd 
met een blendig tool in de kleuren Broken China en Dusty Concord.
Dit vierkant met 3d foamtape opgeplakt op de lila basis kaart.

Met een kleinere stans uit de essentials serie heb ik een 2e vierkant gestansd uit lila cardstock
van een reststukje uit hetzelfde Lila cardstock en ik een vierkant gesneden
 van 8.3x8.3cm zodat het binnen de gaatjes valt.
Dit stukje heb ik geembost ook met een stans van Tattered Lace. 
en beide vierkanten op elkaar geplakt, dit geheel is met 3d foam tape in het 
midden van de basis kaart geplakt. 

De Gnome is gestempeld op wit Hobbykarton met Versafine inkt zwart en ingekleurd
met Faber Castel kleurpotloden. 
De Gnome is uitgeknipt en met 3d foamtape opgepakt


De swirls onder de bloemen zijn onderdelen van een strik die is los geknipt
ook van Tattered Lace. 
De tekst is met 3d foam vastgeplakt. 
Op deze foto kun jehet 3d effect van de foamtape goed zien. 

De gebruikte kleuren:

Muts: 217 124 126
Trui: 154 153
Broek: 249 138
Pot: 187 180
Baard: 231 103
Huid: 132 189

Ben weer erg benieuwd wat je van de kaart vind. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie