maandag 20 juli 2015

Bloemen voor Nancy

Hallo allemaal,

Vandaag is het terug aan mij om hier bij "Kleuren met Potloden" een inspiratiekaartje te plaatsen.
Ik heb voor een bloemenkaartje gekozen.


De papavers zijn ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.
Hiervoor heb ik de nrs. C110 (Scarlet), C120 (Red), C130 (Deep Red) voor de bloemen en C400 (Mid Green) en C630 (Brown Earth) voor de stengels en blad, gebruikt.
De stempel lichtjes bewerkt met vintage photo Distress Ink.
Het frame Timeless Rectangle is van Spellbinders.
De hoek komt uit het setje LR0143 creatables van Marianne Design, bewerkt met vintage photo.
de vlindertjes komen uit het setje 6002-0027 van Joy Crafts en is ook bewerkt met vintage photo.
Het stempeltje is van Nellie Snellen.
Het mooie papaver design papier (?) lag al lang te wachten om gebruikt te worden en kwam me nu heel goed van pas.

Kraft zit ook verwerkt in deze kaart.  Daarmee wil ik jullie ook nog  laten herinneren aan onze lopende challenge, waar je nog tot 7 augustus  23u55 kan aan deelnemen.
Onze sponsor, Scrapper's Delights, schenkt 3 digi's naar keuze uit de store.


Vandaag is mijn blogvolgertje, Nancy, jarig en zij zal deze kaart in haar brievenbus vinden.
Hopelijk valt die in de smaak, maar 'k denk dat een bloemenkaart voor een vrouw altijd wel gepast is.

Allemaal nog een fijne dag toegewenst.
Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje Carla, mooie ingekleurde klaprozen. Prachtig gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart is het weer geworden en inderdaad bloemen kunnen altijd.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Carla.... Bloemenkaarten blijven altijd mooi om te maken en te versturen!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie