dinsdag 2 juni 2015

Welkom en Afscheid

Hallo lieve lezers,

Onlangs hebben we afscheid genomen van ons zeer gewaardeerd team lid
Diana.
Diana dank je voor je geweldige inzet de afgelopen jaren. 
We zullen je werk ook erg gaan missen. 

Na afscheid komt ook altijd een welkom.
Carla komt vanaf heden ons team versterken met haar mooie werk.
Carla welkom in ons team.

Hieronder stelt ze zich voor


Ik ben Carla, 54 jaar en ik woon op het platteland in België. 
Samen met mijn man werk ik op ons melkveebedrijf van een 100-tal runderen. 
Een druk leven, dat wel, maar voor hobby's maak ik ook graag tijd vrij.
Bijna dagelijks zit ik toch wel eens in mijn knutselateljeeke om kaarten te maken.
Meestal zijn dat scrapkaarten met stempels en die kleur ik dan in met mijn favoriete kleurpotloden, Derwent coloursoft.
Een heerlijke ontspannende bezigheid.
Daar bovenop pas ik  regelmatig op mijn 2 kleinzoontjes, verzorg ik mijn grote tuin en voor een fietstochtje ben ik, bij goed weer, ook altijd wel te vinden.
Benieuwd naar mijn creaties?
Op   http://carlasknutselateljeeke.blogspot.be/  
 kan je een kijkje komen nemen.
Groetjes,



Carla

4 opmerkingen:

  1. Leuk! Welkom Carla. Ik hoop op nog meer mooie creaties met je Derwent coloursoft potloodjes!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Carla

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Carla, gefeliciteerd, ik kijk altijd met plezier naar je schitterende kaarten! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk Carla....gefeliciteerd!!!
    Heel veel design plezier toegewenst.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie