donderdag 21 mei 2015

Gefeliciteerd

Goedemorgen lieve allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om weer een kaartje te laten zien.
Ik ben aan de slag gegaan met een aantal mallen van Dutch Doobado.
Die zijn zo leuk en makkelijk om te gebruiken.
Ik heb het design papier van sandy lion gebruikt (is al oud en lag nog in de bak )
In het envelopje heb ik een kaartje gemaakt met gefeliciteerd met je verjaardag erop.
Bloemetjes zijn geponst uit hetzelfde design papier.


De blaadjes zijn gestanst net als de ballon.
Het plaatje is een deel van een stempel van Magnolia en is ingekleurd met de derwent soft potloden




gebruikte kleuren:
Huid: C560
wangen: C180
haren: C510
jurk: C180
haarband: C180
ballon: C110
schaduw: C360

Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden.
Bedankt voor jullie komst en tot een volgende keer.

liefs Annemarie

1 opmerking:

  1. Leuke vorm heeft je kaartje en het plaatje is prachtig ingekleurd.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie