vrijdag 6 maart 2015

Hoera Jarig....


Goede morgen allemaal....
vandaag mag ik jullie weer een kaartje voorschotelen.
Het is deze keer een verjaardagskaart geworden. 
Ik heb 'm gemaakt voor ons buurmeisje dat onlangs 9 jaar geworden is.


 Ik vond de digi 'Ellie's Birthday' van Saturated Canary wel heel toepasselijk.
Uiteraard is Ellie weer ingekleurd met kleurpotloden; deze keer met Prisma Premier en Derwent Coloursoft.
Het DP dat ik gebruikt heb is van Graphic45 - Botanical Tea. Alle randen heb ik weer bewerkt met DistressInk - Walnut Stain. Verder heb ik  veel materialen van Crealies gebruikt. Op mijn blog kunnen jullie lezen welke precies.


De tekst heb ik met de Silhouette Cameo gemaakt met de print&cut optie.

Voor de liefhebber heb ik hier nog de kleurnummers waarmee ik Ellie ingekleurd heb:
#huid: PC927-939-1092
#haar: PC941-946
#kleding: C390-PC936-C180-PC937-PC940-941-PC1088
#feesthoedje en ballonnen: C180-PC937-C450-PC911

Denken jullie nog aan onze lopende challenge
Jullie hebben nog 3 dagen de tijd om een kaart in te leveren waarin 3 verschillende designpapier verwerkt zijn... lijkt me niet al te moeilijk; toch?!?!

Dan wens ik jullie allemaal een hele fijne dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer.

xxAngela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie