woensdag 18 maart 2015

Gefeliciteerd

Goedemorgen lieve bloggers.

Vandaag is het mijn beurt weer om een kaart te laten zien.
Ik heb er nog hard aan moeten werken want steeds druk en het weekend weg geweest maar hij is af.
Ik heb een kaart gemaakt met een nieuwe mal van Dutchdoobadoo.
Hierop heb ik in verschillende maten designpapier verwerkt.
Nog wat verschillende mallen gebruikt en mijn plaatje gekleurd met de derwent coloursoft potloden.



de kleuren die ik gebruikt heb:
huid:              560, 590
wangen:                180
haren:    510, 530, 580
schoenen:              630
jurkje + muts:   160 , 230
kadootje:           050, 140
schaduw:         360 , 640

Denken jullie nog aan de challenge?

Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer.
liefs Annemarie

2 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje. Mooi ingekleurd en de vorm van de kaart komt mooi uit op deze manier. Gaaf dat wat grove lint erbij Annemarie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Annemarie!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie