maandag 2 maart 2015

Geboorte

Goedemorgen allemaal

Vandaag is het mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien.
Omdat er nog al veel baby's in onze omgeving worden geboren, heb ik er véél nodig.
Dus werk aan de winkel, maar O zóó leuk om te  doen.



Het stempeltje is van Magnolia en is ingekleurd met Derwent Coloursoft.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
C670-C660-C180-C080-C050
Luier en strikjes-C100
Gras- C450-C530

De vorm van de kaart is van DDBD, het DP is van Authentique- Cherish
De stansen die ik heb gebruikt zijn van Noor- Spellbinders-Tim Holtz
Verder nog een kantje. plakparels,meeldraden, en frantage.

Hoop dat jullie dit kaartje ook leuk vinden!

Denken jullie nog aan de lopende challenge?
"Gebruik 3 soorten Design papier"
Het zou leuk zijn dat jullie ook meedoen, dit kan t/m 9 maart.

Bedankt allemaal voor het langskomen.
Lieve groetjes Joukje

2 opmerkingen:

  1. wat eens chitterende kaart Joukje, helemaal mijn stijl, super

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Joukje, Superleuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie