woensdag 18 februari 2015

With Love.

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met de lieve digi van Lacy Sunshine. Ik heb weer eens mijn oude scrappapier - Maja Design te voorschijn gehaald. Kan het wel laten liggen, maar eigenlijk is dat zonde!!!


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos:

Huid: 132 - 189 - 191.
Kleding en pet (blauw): 247.
Kleding en pet ( groen): 168 - 174 - 278.

Haar en schoenen: 283 - 280 - 177.

Jullie kunnen nog steeds meedoen aan de Challenge. Het thema is drie verschillende soorten designpapier.

Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

4 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie