zaterdag 24 januari 2015

Special kind of Lady...

Goede morgen allemaal...
vandaag mag ik jullie weer een kaart voorschotelen. Dit keer heb ik gekozen voor een digitale stempel van Sassy Studio Designs. Deze heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft kleurpotloden.


Het designpapier is een oudje van Basic Grey - Wisteria.
De tekst is een freebie van Create with TLC. Voor de afwerking heb ik verder Distressinkt - Vintage Photo (voor de randen), wat kant, bloemen en plakparels gebruikt.

Voor de liefhebber heb ik hier nog de kleurnummers: 
#hoed en parasol: C250-C280-C340-C330-C490
#huid: C170-C190-C180
#haar: C600-C630
#jurk: C250-C280-C340-C330

Dit was het weer voor vandaag.... bedankt voor jullie trouwe bezoekjes en graag tot een volgende keer.


Een heel fijn weekeinde gewenst.

xxAngela
 


1 opmerking:

  1. mooie kaart Angela, mooie gekleurd. leuk he al dat oude papier. gebruik het ook nog steeds , heb nog zoveel liggen dat toch ook eens op moet.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie