zaterdag 16 augustus 2014

Mimosa, Music in the wind


Hallo Allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie wat te laten zien. Ook dit keer helaas weer een wat ouder kaartje.
Was vorige week wel begonnen aan een nieuw, maar toen overleed plotseling geheel onverwacht mijn schoonvader en is er tot nu toe niks meer uit mijn handen gekomen.
Heb er als ik eerlijk ben ook even niet zo heel veel zin in nu.

Ik heb voor de verandering eens gekozen voor een kaartje met een Bildmalarna stempel ipv mijn gebruikelijke Magnolia, vind deze toch vaak ook wel erg leuk, heb er dan ook de nodige in mijn bezit maar gebruik ze eigenlijk veel te weinig.

Dit schattige stempeltje heb ik gekleurd met de Prisma potloden:
- Huid: PC927 (Light Peach), PC939 (Peach), PC928 (Blush Pink)
- Haren: PC1084 (Ginger Root), PC941 (Light Umber), PC947 (Dark Umber)
- Jurkje: PC1024 (Blue Slate)
- Jas en Schoenen: PC1068 (French Grey 10%), PC1051 (French Grey 20%),
PC1052 (French Grey 30%), PC1054 (French Grey 50%)

Een fijn weekend allemaal, bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer.

Liefs,
Diana
xxx

4 opmerkingen:

  1. gecondoleerd met je schoonvader, veel sterkte. De kaart is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte ! Begrijpelijk dat er even niets uit je handen komt ... ook al is het een ouder kaartje hij is wel erg mooi

    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is te begrijpen Diana dat er even niets uit je handen komt. Gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader. Je kaart is een lieverdje. Mooi gekleurd en opgebouwd. Sterkte...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. Het is ook heel begrijpelijk dat je hoofd dan ook even niet naar het hobby-en staat.
    Of het nu een ouder kaartje is, of eentje vers van de pers, het is wel echt een leukerd.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie