vrijdag 25 juli 2014

Tilda with Dexter the Dragon


Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een kaartje laten zien, ben dit keer wat later dan normaal maar kom net terug van een heerlijke vakantie en was vergeten mijn berichtje van tevoren in te plannen.
Dit kaartje heb ik een paar weken geleden al gemaakt, ben door de vakantie en drukte niet zo heel erg actief bezig met freubelen momenteel.
Nog een weekje en dan gaat het gewone leven hier weer van start en zal ook mijn freubelzin waarschijnlijk wel weer wat beter worden.

Het afdrukje (Tilda with Dexter the dragon) is gekleurd met prisma potloden.
Gebruikte kleuren:
- Huid: PC927, PC939, PC1092 en PC928
- Haar: PC1084, PC941 en PC947
- Kleding van Tilda:  PC1050, PC1051, PC1052, PC1054 en een heel klein beetje PC1020
- Dexter: Voornamelijk PC1020 en een klein beetje PC1050 en PC1052

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne vakantie, bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs,
Diana
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie