woensdag 16 juli 2014

Gouwe Ouwe...


Goede morgen allemaal...
vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje voor te schotelen.
Dit keer ben ik heel ver in de tijd teruggegaan; ik vond nl. een aantal 'vergeten' kaarten op mijn pc en daar is onderstaande kaart één van. 
Het leek mij wel aardig om een keer een 'oudje' te plaatsen.


Gebruikte materialen:
*stempel: Penny Black - Water Lily Skiing
*stans: Spellbinder Nestability - Inverted Scallop Square
*achtergrond: chalk
*cardstock: PapiColor
*designpapier: Basic Grey - Porcelain
*bloemen: Prima Marketing - Hydrangea Barcelona


De stempel heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft kleurpotloden en heb de volgende kleurnummer gebruikt:
*muisje: C180-C190-C630
*vlinder: C040-C110-C130
*lelie: C200-C450-C480
*water: C290-C310

Dat was het voorlopig weer....

groetjes Angela

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie