zaterdag 28 juni 2014

Lost at Sea come find me.

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer eens een easel kaart zien. De afdruk is van Wee Stamps - Goldie. Is zo leuk te combineren bij het Paper Bloc en Clear Stamps van Joy!crafts. Zelf heb ik het patroon van de schelp getekend en dit gelijk als mal gehouden. Op de luchtbellen heb ik Glossy Accent verwerkt. 


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Huid: 132 - 189 - 191.
Staart zeemeermin, bloemen, hartjes, luchtbellen en slakkenhuis: C380 - C680.
Haar en slak: C560 - 176 - 177 - C680.


Van bovenaf kun je nu goed zien wat voor stempels ik er voor heb gebruikt en de mooie Artificial Flowers erop heb verwerkt. 


Ik wens jullie allemaal een fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie