zondag 20 april 2014

Fijne Pasen...


Goede morgen allemaal....
op deze 1e paasdag mag ik jullie weer proberen te inspireren. En hoe kan het ook anders dan met een paaskaart...


De digi is van CC-Designs en heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft.
De eitjes, het nestje en het gras heb ik met de Silhouette gesneden. De vlinders zijn stempels van Marianne Design. Het designpapier is van Basic Grey - Nook&Pantry.
Voor de afwerking heb ik wat plakparels gebruikt.


Hieronder de kleurnummers van de potloden waarmee ik gekleurd heb:
huid-binnenkant oren-staart: C170-180-190
vacht: C630
haren: C060-C630
kuikentje: C060


Allemaal een hele fijne pasen gewenst en tot een volgende keer.

Denken jullie nog aan de lopende challenge??? 
Jullie kunnen je paas- en/of voorjaarskaart nog tot 10 mei inzenden..... doe gezellig mee. 
Je kunt een schattige stempel van Morehead winnen.

groetjes Angela



1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie