vrijdag 14 februari 2014

Tilda with Fantasy Flower


Hallo Allemaal,

Op deze valentijnsdag heb ik voor jullie een kaartje dat ik hier niet speciaal voor gemaakt heb maar er wel prima voor vind kunnen.
Ik heb hiervoor 2 verschllende go-kreate stansen gebruikt, nog wat nestabilities, doohickeys en verder de gebruikelijke bloemen, plakparels, lint en kant
De stempels zijn Magnolia: Love Background en Tilda with Fantasy Flowers.
Het papier zoals gebruikelijk weer Maja Design, Vintage Spring.

Om mijn stempel in te kleuren heb ik zowel prisma's als Derwent gebruikt:
- Huid: Light peach PC927, Peach PC939, Blush Pink PC 928
- Haar: Ginger Root PC1084, Light Umber PC941
- Jurkje en schoenen: Pink Lavender C210
- Bloemen: Blackberry C280, Marine Green PC988

Een hele fijne dag nog allemaal.
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs,
Diana
xxx



4 opmerkingen:

  1. Hoi Diana,

    Mag ik je vragen waar je het gezicht mee inkleurt. Ik scrap nog niet zo lang en heb een grote doos Prisma Premier potloden gekocht. Heb je misschien voor mij de nr. van de potloden?
    Groetjes Ismel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Isje,

    Diana heeft de nr en de namen van de kleuren vermeld in het lijstje met gebruikte kleuren. Ook van de Prisma's

    Groetjes
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel. Ik had er gewoon overheen gelezen. Sorry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig dit kaartje

    mooi ingekleurd deze tilda

    leuke details er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie