zondag 10 november 2013

Challenge november - Winterse Sferen

Goedemorgen lieve lezers,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge.
Maar voor we over gaan naar deze challenge wil ik eerst de winnaar bekend maken
van onze vorige Vouwen challenge.
Achteraf was dit toch wel een moeilijke uitdaging, er hebben helaas niet zo heel veel deelnemers aan meegedaan. 

De gelukkig winnaar van een prachtige Saturated Canary Stempel is geworden....



Wil je ons een email sturen met hierop je adres gegevens.
Dan komt de stempel je kant op.


Voor deze maand al is het eigenlijk herfst hebben we gekozen voor een 
kaart in Winterse sferen.

Ons Team is aan de slag geweest om voor jullie inspirerende voorbeelden te maken. 

Doe je mee?



     Bernadet












Deze maand kun je weer 3 Derwent of 3 Faber Castell
 kleurpotloden van je keuze winnen
 Gesponsoord door




4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik gewonnen heb.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige creaties zijn er door het Dt team gemaakt

    zal eens kijken of ik ook mee kan doen

    en hermien gefeleciteerd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke proficiat Hermien. De voorbeeldkaarten zijn prachtig gemaakt. Hier kunnen we weer genoeg inspiratie uit halen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Hermien mooi kaartje. De voorbeelden zijn ook schitterend, eens zien of ik ook iets leuks kan maken met mijn potloden, daar ben ik niet zo goed in thuis..

    Grtjs Inge Van Hove

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie