woensdag 20 november 2013

Beterschap...



Goeie morgen lieve bloggertjes...


Vandaag is het mijn beurt weer om een kaartje te laten zien..


Mijn mama ondergaat haar 16de operatie vandaag en ik wilde een kaart die ze aan haar baxter- houder kan hangen.. ;o)

Ze is gek van beren dus deze stempel van "wilde rose" vond ik erg gepast..



Ik heb het héél erg eenvoudig gehouden..

Sentimentje van Lili of the Valley

 Met een "GO-KREATE" mal maak je in een wip een leuke kaart..
Een lintje en wat pareltjes..


En je hebt een super leuke kaart!

Zo ziet de hele kaart er uit..



Kleurmedium: Prisma Potloodjes

Beren: French grey 10%, 20%,50%, 70%, 90%
Bloemen: Pink rose, Clay rose, Mahogany red


Benieuwd wat jullie er van vinden..


Fijne dag gewenst!!


Liefs


Ingrid


6 opmerkingen:

  1. Beterschap en sterkte voor je moeder. Aan de kaart zal het niet liggen. Die is schitterend.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi gebaar voor je moeder.
    dit plaatje past dan super goed. zo lief! die afbeelding zegt dan heel wat.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart heb je voor je moeder gemaakt. Ik wens je moeder en jullie allemaal heel veel sterkte toe.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schatje! Mooi gekleurd, hoor! Ik hoop dat alles goed gaat met uw mams en dat ze snel opknapt en herstelt.

    Liefs,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohw, kijk nou toch wat een moppie. Super scheetig kaartje. Heel veel beterschap en sterkte met je moeder.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Ingrid.... eenvoudig maar o zo mooi!!!

    Heel veel sterkte voor jou en je moeder... Een spoedig herstel gewenst!

    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie