woensdag 16 oktober 2013

Ten Little Toes


Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag heb ik een baby kaartje voor jullie,
gekleurd met Faber Castell Potloden.

Maar voor ik over de kaart vertel wil ik eerst HobbyPost bedanken voor het beschikbaar
stellen van de Morehead stempels.
Onze DT dames zullen jullie regelmatig kaartje laten zien gemaakt
met deze geweldige stempels. 


De stempels is Morehead, Angel 105
Het paper is van Lily of the Vally "Country Lady" 
Als je dit blokje ziet, denk je niet 1 2 3 aan een babykaart.
Als je er mee werkt kan het heel goed, want niet alle NewBorn moeders
 houden van Roze. En dan is dit papier wel heel mooi
en liefelijk door zachte bloemen die erin verwerkt zijn. 

De achtergrond is gemaakt met PanPastel in kleur blauw en groen en hier ben ik 
met Metallic Silver overheen gegaan om het glitter effect te verkrijgen. 

De afbeelding is gekleurd met Faber Castell Potloden
voor het konijn: 177 170 217 274 275
voor de baby: 129 132 109 191

Bij het konijn heb ik als eerste de grijstinten aangebracht
hier overheen de bruin tinten
en dit voorzichtig gedoezeld
De rode tint is in het oor, de strik en voetzolen gebruikt.

De stempel met tekst is van Bild Malarnas  gestempeld
op een magnolia tag.
Het woord congratulations is langer dan de tag breed is,
deze heb ik op een stukje rest papier gestempeld en vervolgens
uitgekipt en opgeplakt met 3d foam. 

Ik hoop jullie weer te hebben geïnspireerd, dank je voor het achter laten van je kaart


5 opmerkingen:

  1. wat een schitterende kaart, met een heel mooi plaatje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje is dit, erg mooi gemaakt Lydia,
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,
    wat een leuk stempeltje ... en zo mooi ingekleurd. Echt heel lief !
    Groetjes van Willeke

    http://lotusbloempjescreablog.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig dit baby kaartje

    heel mooi ingekleurd dit stempeltje leuke detai,s er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooohh... Das een mooie!!! Héél erg mooi ingekleurd en leuke details..

    Liefs

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie