donderdag 18 juli 2013

Snow much fun!



Ik heb deze keer weer een winterse tag voor jullie. Een oude magnolia die altijd leuk blijven om in te kleuren.
Ik heb het papier van  Noor! design  Winter Artikelnummer: 6011/0019. gebruikt. Ik vind dit blauw tinten zo geweldig mooi!
 Natuurlijk weer diverse mallen gebruikt om het een mooi geheel te maken.

Het afdrukje is ingekleurd met Faber castell Potloden

Huid- 132-189-191
Haar- 103,280,179,
Broek/handschoenen/muts- 154
Trui,ski en bril- 231,232
schoenen-176,177

Een ronde doily nr 2 links boven in de hoek. Het afdrukje in een cirkel uitgesneden en op de vierkante mal Artikelnummer: 6002-0147 van Noor Design geplakt. rechtsboven zit een wit zakje met daarop de hoekmal Artikelnummer: 6002-0148  met een lintje erdoor gestrikt. Het bingo kaartje WishArtikelnummer: 6410/0029   is ook van Noor! design  net als de tekst 'snow much fun'.Artikelnummer: 6410/0104 
Aan de zijkant zit de nieuwe ijskristal rand Artikelnummer: 6002/2021 en achter de bloementoef een vintage flourishes swirl.
Ook nog wat kant en lint gebruikt en de roosjes mogen niet ontbreken!!
Ik wens jullie een fijne zondag toe!
Liefs Tiets xx

2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Tiets
    prachtig bewerkt
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend, wat een mooie kaart Tiets, erg mooi die blauwtinten, ik snap alleen niet hoe jullie zoveel dingen tegelijk op een kaart of tag kunnen krijgen, knap hoor. Groetjes en een fijne dag, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie