vrijdag 7 juni 2013

Indiaanse Krijger...

Goede morgen allemaal....
Vandaag mag ik jullie weer een kaart laten zien. Dit keer heb ik gekozen voor een jongenskaart en heb daarvoor de Indiaanse Krijger uit de serie Young Rebels van Nellie Snellen gebruikt.
Het krijgertje heb ik ingekleurd met Prisma Premier kleurpotloden en gemat op DP van Basic Grey - Origins en 'versierd' met 4 clippunch blaadjes van Nellie Snellen. Zowel de border (MFD023) als het frame (MFD026) en de hoekstans (MFD027) zijn van Nellie Snellen. 
In het frame heb ik een aantal eyelets geslagen. 
De hoekstans, de libelles en de vlindertjes heb ik elk 5x uit donker papier gestanst en 1x DP. Daarna heb ik  ze op elkaar geplakt met het DP bovenop en bewerkt met Distress Ink - Walnut Stain.... zo maak je je eigen 'chipboard' of 'MDF' figuurtjes.

Hieronder een close up van het stempelafdrukje. Ook hier heb ik op de achtergrond spikkeltjes gemaakt met een satéprikker (kijk voor uitleg HIER).
 Indiaanse Krijger heb ik met de volgende kleurpotloden ingekleurd:
haar: 948-1082
hoofdband en veren: 923-908 en 916-908
gezicht: 927-939
wangen: 923
kleding: 908-911 en 916-942
schoenen: 1091-948
pijl en boog: 948-946-923
ondergrond: 911-908

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart een beetje heb kunnen inspireren...
Leuk dat jullie langs geweest zijn en graag tot een volgende keer.
Een hele fijne dag gewenst...
xxAngela


4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje, heel apart,
    zie je niet vaak zo een krijgertje,
    heel erg leuk ☼

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke maar ook een prachtige kaart,.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje,
    Liefs Hanny

    Http:// tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel gaaf kaartje

    dit yong rebbel indiaantje

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie