woensdag 25 april 2012

Derwent & Prismas 9 # 2012

En alweer is het tijd voor een nieuwe challenge bij Derwent en Prismas, maar eerst wil ik jullie bedanken voor jullie bijdrage voor de vorige challenge, prachtig wat jullie allemaal gemaakt hebben. de winnaar is geworden:

gefeliciteerd, neem even contact met ons op dan wordt de prijs je toegeschikt en mag je Gast DT zijn voor de volgende Challenge.
De challenge voor de komende twee weken:

Nederland,
dus maak iets waarmee je Nederland kunt indentificeren, en verklaar dit ook.

je kunt onderstaande stempel winnen

De bijdrages van het DT-Team:
Dina



Doen jullie weer gezellig mee. Dat kan tot uiterlijk dinsdagavond 8 mei tot 18.00 uur.
De prijs wordt uitgereikt bij min. 15 deelnemers.
De dag daarna beginnen we weer met een nieuwe challenge.Vul je naam en de link naar je kaart hieronder in bij Mr. Linky.

Team Derwent & Prisma's

8 opmerkingen:

  1. Mooi voorbeelden dames en van harte gefeliciteerd Corrie.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwww wat een mooie voorbeeldkaarten dames en een hele leuke Challenge!!
    Wat gaaf zeg dat ik de Challenge heb gewonnen
    ik ben er super blij mee...dank jullie wel.

    Mail is onderweg;)
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn creatie heb ik net geplaatst. Geen kaartje dit keer maar een molen!

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende voorbeeldkaarten! Als je hiernaar kijkt, wil je gelijk ook een Holland-kaartje maken en nu Koninginnedag er aan zit te komen, kom je helemaal in de stemming, lol! En die rood-wit-blauwe kleurencombinatie is toch de mooiste combi die er is of niet soms? Een super leuke challenge!

    Groetjes, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge, past prima bij deze dag(en) en mooi DT werk! Ik vond het weer gezellig om mee te doen, bedankt!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww ik vind het een hele leuke uitdaging, en heb net mijn kaartje geplaatst.
    Fijne avond groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor mij is dit toch wel Nederlands...de koeien weer in het weidse land....

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De Challenge was erg leuk om te maken.!
    Mijn kaartje is geplaatst.
    groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie