woensdag 28 maart 2012

Derwent & Prismas 7 #2012

Goedenmorgen, wat is het prachtig voorjaarsweer en dus pasten de ingezonden kaarten prachtig bij het weer. Allemaal hartelijk bedankt dat jullie hebben meegedaan, er zaten weer een paar juweeltjes bij. De winnaar van de challenge is geworden:
nr 11. Corrie
gefeliciteerd, neem je even contact op dan komt de prijs naar je toe
derwents@live.nl

De challenge voor de komende twee weken is passend bij de tijd:
Pasen, dus maak iets wat met pasen te doen heeft en het moet natuurlijk ingekleurd zijn met Derwent en of Prismas.

Wat kun je deze keer winnen:

Deze Cheery Lynn mal
aangeboden door Scrap & More



onze Gast DT van deze Challenge: Agnes

De voorbeelden van het Team:
Anja
Marion

Dina

WilmaJoukje

Angelique:

Doen jullie weer gezellig mee.
Dat kan tot uiterlijk dinsdagavond 10 april tot 18.00 uur.
De prijs wordt uitgereikt bij min. 15 deelnemers.
De dag daarna beginnen we weer met een nieuwe challenge.
Vul je naam en de link naar je kaart hieronder in bij Mr. Linky
Succes allemaal!



8 opmerkingen:

  1. Ik zie dat ik de vorige wedstrijd heb gewonnen ,wat leuk ik stuur zo meteen mijn adres en ik ga zeker aan deze ook weer meedoen fijne dag groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo,
    wat toevallig...ik was net klaar met mijn paaskaartje. kan ik zo weer met jullie prachtige challenge meedoen.
    jullie hebben schitterende paaskaarten gemaakt. en zo verschillend van papier en details.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hartelijk gefeliciteerd Corrie ! Wat een superleuke kaartjes zijn er gemaakt door de rest van het DT-team !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Corrie ook van mij van harte met je prijs.

    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga weer een gokje wagen, ik kleur nog steeds met veel plezier met derwent potloden:)
    en dat zal ik altijd blijven doen:)
    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie voorbeelden weer van het DT! Leuke challenge, gezellig om weer mee te doen. De Derwents blijven bij mij favoriet om mee te kleuren...
    Fijne Paasdagen, grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mijn creatie heb ik zojuist geplaatst! Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke uitdaging! Ik heb mijn kaartje zojuist toegevoegd.
    Nog fijne paasdagen! Groetjes, Annelies.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie